SaS-model in People’s Business

0
2098
Gepubliceerd in de twee ondernemersmagazines People’s Business in oktober 2015

Tekst Thijs Wartenbergh; fotografie Ebel-Jan Schepers; redactie Gerda Voorn

PBM_4-2015_schidkamp-1

PBM_4-2015_schidkamp-2

Dit artikel is in samenwerking met Business Company tot stand gekomen en geplaatst in uitgave 4-2015 van People’s Business magazine Zwolle en Twente, zakelijk magazine voor de regio Oost-Nederland. Dit artikel mag zonder toestemming van de Business Company niet voor andere doeleinden gebruikt worden. De auteursrechten liggen bij Business Company. www.peoples-business.nl

 

 

 

 

 

DELEN
Vorig artikelJaarlijks gastcollege Universiteit Wageningen
Volgend artikelEen huisartsenpraktijk als stadion?
"Je klanten écht centraal stellen en je collega's serieus nemen is topsport, lijkt moeilijk maar met m'n SaS-model, een Stadion Als Spiegel, is het simpel en doeltreffend. Mijn visie over teambuilding en klantgerichtheid zitten in dit model. Door anders te denken en te handelen dan gebruikelijk zijn niet alleen mijn collega's en klanten van Food Connect Maaltijdservice (www.uwmaaltijd.nl) hierover enthousiast, ook extern blijkt het andere leidinggevenden en managementteams op een nieuw gewenst spoor te zetten.