Bij De Graafschap Stadion Vijverberg : Fluitend ondernemen en smakelijk netwerken
Een vrolijke duopresentatie van scheidsrechter Eric Braamhaar en ondernemer Benno Schildkamp en een verrassend streekbuffet uit de keuken van Villa Ruimzicht. Dat waren de succesvolle ingrediënten van het Happy Hour van november.
Villa Ruimzicht, De Groenmakers en Buro Achterhoek hadden gedrieën de handen ineen geslagen om dit Happy Hour tot een succes te maken. De ontvangst was al verrassend. De drie vertegenwoordigers van de organiserende bedrijven, respectievelijk Kees Hensen, Jan van Ulst en Ed Smit, stonden bovenaan de roltrap alle gasten persoonlijk welkom te heten.
Een smakelijke amuse van Villa Ruimzicht en de avond kon van start. Vincent Immink, voorzitter van de Business Club, noemde de samenwerking van de drie bedrijven een interessante optie, ook voor andere BC-leden die wellicht individueel het bedrag te hoog vinden om een BC avond te organiseren.
Vervolgens heette hij de nieuwe Business Club-leden welkom: Night Star Express Hellmann B.V., QFactors, Adfo Media, Jos Tiggeloven Beheer en Weevers Grafimedia. Ook Facility Groep werd genoemd, zij hebben de sponsorstatus opgewaardeerd en zijn vanaf nu Official Stersponsor. De vertegenwoordigers van deze bedrijven werden, zoals Vincent het noemt, ‘geridderd’met het unieke De Graafschap Business Club speldje.
Na alle officiële mededelingen was het tijd voor het gastoptreden van deze avond. Het onderwerp was ‘Fluitend Ondernemen’. Gastsprekers Eric Braamhaar, internationaal topscheidsrechter betaald voetbal, en Benno Schildkamp, ondernemer en schrijver van het boek ‘Voetballend Ondernemen’, bleken een bijzonder duo. Zij verzorgden samen een combinatie van humor en inhoud, over dé overeenkomst tussen voetbal en het zakenleven.
Ericfluit in de Eredivisie en is jarenlang internationaal actief geweest met wedstrijden in de Champions Leaque. Benno heeft een unieke en moderne
managementfilosofie ontwikkeld: het SaS-model, waarbij hij een Stadion Als Spiegel gebruikt. Met hun no-nonsense humor, namen ze de ca 230 gasten mee in een presentatie vol met anekdotes over teambuilding, leiderschap en klantgerichtheid.
Na afloop had het team van Villa Ruimzicht en de Strandlodge een fantastische culinaire verrassing in petto. De gasten smulden van drie verschillende buffetten met Achterhoekse streekproducten. Om het netwerken op deze avond in stand te houden, werd er ook voor gekozen om rond te gaan met Achterhoekse Hotdogs en Wildburgers. Hierdoor hoefden de gasten niet continu te gaan lopen, en konden ze volop in gesprek blijven met collega ondernemers.