Home Gastlezingen Bedrijven Voor ondernemers in De Kuip

Voor ondernemers in De Kuip

0
168

Uit : www.decorumplantsflowers.com / nieuws :

Een geslaagde wedstrijd tijdens de Decorum Kwekersdag!

Op donderdag 28 september werkten leden én medewerkers van Decorum aan het gezamenlijke clubgevoel tijdens de Decorum Kwekersdag 2017. Het thema van de dag was ‘voetballend ondernemen’ en dit was in het gehele programma terug te vinden!

Vanaf Honselersdijk vertrokken we gezamenlijk richting De Kuip in Rotterdam, waar de Decorum Kwekersdag plaatsvond. In de twee bussen, waarvan één de spelersbus van Feyenoord, startte het programma meteen met verschillende rondes met speeddates.

In De Kuip werden we ontvangen in het Perscentrum, waar Decorum voorzitter John Grootscholten iedereen van harte welkom heette en de wedstrijdbespreking voor zijn rekening nam. In de eerste helft gaf Benno Schildkamp een gastlezing over de visie ‘Voetballend Ondernemen’, naar zijn gelijknamige boek. Binnen deze visie staat het sportief motiveren en waarderen van medewerkers centraal.

  

 

 

 

Het programma vervolgde met een aantal stellingen over de organisatie naar aanleiding van de Decorum film. Het plenaire deel werd afgesloten met een presentatie over duurzaamheid en kwaliteit binnen de vereniging door directeur Ralph Koopman en voorzitter John Grootscholten. De derde helft kon op deze dag uiteraard niet ontbreken. Deze bestond uit een rondleiding door het stadion van Feyenoord, waarna we de dag afsloten met een hapje en een drankje.

  

Decorum organiseert regelmatig interactieve ledenbijeenkomsten om de ledenbetrokkenheid te verhogen en kennis te delen. Graag bedanken we gastspreker Benno Schildkamp, de locatie De Kuip en organisator Gertjan Sosef voor deze inspirerende Decorum Kwekersdag!

DELEN
Vorig artikelVoor de Pegasus Businessclub FC Twente
Volgend artikelVoor het Veilig Voedsel Congres met dagvoorzitter Sabine Uitslag
"Je klanten écht centraal stellen en je collega's serieus nemen is topsport, lijkt moeilijk maar met m'n SaS-model, een Stadion Als Spiegel, is het simpel en doeltreffend. Mijn visie over teambuilding en klantgerichtheid zitten in dit model. Door anders te denken en te handelen dan gebruikelijk zijn niet alleen mijn collega's en klanten van Food Connect Maaltijdservice (www.uwmaaltijd.nl) hierover enthousiast, ook extern blijkt het andere leidinggevenden en managementteams op een nieuw gewenst spoor te zetten.