Geslaagde AVIA Weghorst dealerdag op de IJssel

0
3406

AVIA Weghorst, een gedegen (4e generatie) familiebedrijf, levert brandstoffen en smeermiddelen naar de eindverbruiker, de ongeveer 50 dealerstations en haar 36 eigen tankstations. Deze brandstofmarkt is sterk in beweging, maar AVIA Weghorst heeft voor haar organisatie en dealers een duidelijke koers uitgezet. Onderscheidend blijven door anders te denken. Tijdens haar dealerdag op een vaartocht over de IJssel werden alle betrokkenen hierover bijgepraat door Frans Weghorst, namens AVIA Weghorst en Geert Kuipers, namens AVIA Nederland. In het kader van anders denken mocht ik de dag afsluiten en de 85 toehoorders een uur lang over Voetballend Ondernemen vertellen. Was gaaf om te doen. Prachtig weer, een soms ‘golvend’ podium en met een zaal vol no-nonsense ondernemers met humor. Maar met name omdat in navolging van m’n SaS-model ook AVIA Weghorst haar organisatieschema volledig op de kop heeft gezet, met de klant centraal. Door Frans Weghorst als ‘coach’ ook een knappe en duidelijke visie, met een sterk team met o.a. Wim Finkers en Kika Abbink, én een goede 4e generatie achter zich. Niek al in de zaak, en Wout als scorende spits van Heracles Almelo. Logisch toch !

20140927_15593520140927_190538

DELEN
Vorig artikelVoor V.I.P.-s op Dance Event Boulevard Outdoor
Volgend artikelOptreden voor vrienden van Gert Jakobs
"Je klanten écht centraal stellen en je collega's serieus nemen is topsport, lijkt moeilijk maar met m'n SaS-model, een Stadion Als Spiegel, is het simpel en doeltreffend. Mijn visie over teambuilding en klantgerichtheid zitten in dit model. Door anders te denken en te handelen dan gebruikelijk zijn niet alleen mijn collega's en klanten van Food Connect Maaltijdservice (www.uwmaaltijd.nl) hierover enthousiast, ook extern blijkt het andere leidinggevenden en managementteams op een nieuw gewenst spoor te zetten.