vv Langeveen dankt sponsoren en leden met avond ‘Fluitend Ondernemen’

0
1610

Bron : Tubbergen Nieuws

VV-Langeveen-hoofdveld-600x408

LANGEVEEN – Afgelopen donderdagavond werd in Café Restaurant Waaijer een sponsor- en ledenavond, georganiseerd door VV Langeveen met als thema ‘Fluitend ondernemen’. VV Langeveen wil middels deze avond sponsoren en leden bedanken voor hun inzet en gemeenschapszin die heerst bij Langeveen. Vice-voorzitter Jan Mensen trapte af en heette de in grote getalen aanwezige sponsoren en leden welkom.

IMG_5949

VV Langeveen wil kunstgras realiseren. Kunstgras is de oplossing om het hele jaar te kunnen spelen en trainen. Steeds meer van deze voetbalvelden hebben een zeer natuurlijke uitstraling. Schaaf- en brandplekken zijn niet langer het geval. Het is daarom ook niet voor niks dat meer en meer voetbalclubs uit de ere- en eerste divisie hebben gekozen voor kunstgras, waaronder PEC Zwolle en de ‘Almelose Trots’ Heracles Almelo. Het voordeel van een kunstgrasveld is dat het duurzaam is en het niet de beperkingen heeft van natuurlijk gras. Echt gras verslechterd gedurende het seizoen en door intensief gebruik liggen de velden er vaak na twee maanden na de start van de competitie al erbarmelijk bij. Door het gebruik van kunstgras zijn er ook minder blessures. Wil VV Langeveen goed kunnen blijven presteren in de toekomst, zal het kunstgrasveld een feit moeten worden. Een kunstgrasveld om altijd te kunnen spelen, mooie overwinningen te kunnen behalen, om te kunnen gaan met tegenslagen, talent kunnen laten opbloeien en te kunnen presteren op het juiste moment. Langeveen zal diverse manieren ontplooien om het benodigde geld op te halen.

Stadion als Spiegel

IMG_5944Na de aankondiging van Benno Schildkamp en Erik Braamhaar werd de slogan ‘Stadion als Spiegel’ gepresenteerd. Beide Tukkers waren op elkaar afgestemd en brachten een vermakelijk onderonsje met diverse anekdotes en filmpjes. De hoofdmoot werd daarbij gelegd op de aspecten ‘Klanten centraal stellen en collega’s serieus nemen’. Beide heren zorgden middels hun slogan voor een interessante vertaalslag, waarbij de werkvloer binnen een bedrijf is ingetekend in een voetbalveld en dat compleet met verdediging, middenveld en aanval, alsmede alle daaromheen aanwezige functies c.q. faciliteiten, zoals coaching, verzorging en dergelijke. Sponsoren en leden werden ook een spiegel voorgehouden. Iedereen kan zijn steentje bijdragen om het kunstgrasveld te realiseren, om in voetbaltermen te spreken. Je hebt iedereen nodig om de wedstrijd te winnen. Ben je verdediger, middenvelder, aanvaller, waterzakdrager, materiaalman en/of supporter, alle hulp is waardevol en nodig in welke vorm dan ook om het kunstgras te realiseren. Stel het teambelang boven het eigen ego, doe dit met zelfkennis en heb 100% vertrouwen in de collega. Er werd nog lang nagepraat en de volgende dag ging iedereen fluitend naar en aan het werk.

IMG_5933

 

IMG_5940

 

IMG_5950

 

 

 

DELEN
Vorig artikelHome sweet home, forever FCT !
Volgend artikelAltijd geslaagd bij Scolea
"Je klanten écht centraal stellen en je collega's serieus nemen is topsport, lijkt moeilijk maar met m'n SaS-model, een Stadion Als Spiegel, is het simpel en doeltreffend. Mijn visie over teambuilding en klantgerichtheid zitten in dit model. Door anders te denken en te handelen dan gebruikelijk zijn niet alleen mijn collega's en klanten van Food Connect Maaltijdservice (www.uwmaaltijd.nl) hierover enthousiast, ook extern blijkt het andere leidinggevenden en managementteams op een nieuw gewenst spoor te zetten.