In stadion Vijverberg voor sponsoren De Graafschap

0
1813

Happy Hour De Graafschap: Fluitend ondernemen en smakelijk netwerken


Happy Hour november: Fluitend ondernemen en smakelijk netwerken

Een vrolijke duopresentatie voor 230 sponsoren van de Graafschap door scheidsrechter Eric Braamhaar en ondernemer Benno Schildkamp en een verrassend streekbuffet uit de keuken van Villa Ruimzicht. Dat waren de succesvolle ingrediënten van het Happy Hour van november.

Villa Ruimzicht, De Groenmakers en Buro Achterhoek hadden gedrieën de handen ineen geslagen om dit Happy Hour tot een succes te maken. De ontvangst was al verrassend. 20151119_171000

De drie vertegenwoordigers van de organiserende bedrijven, respectievelijk Kees Hensen, Jan van Ulst en Ed Smit, stonden bovenaan de roltrap alle gasten persoonlijk welkom te heten.

20151119_180514Na alle officiële mededelingen door Vincent Immink, voorzitter van de Business Club was het tijd voor het gastoptreden van deze avond. Het onderwerp was ‘Fluitend Ondernemen’. Gastsprekers Eric Braamhaar, internationaal topscheidsrechter betaald voetbal, en Benno Schildkamp, ondernemer en schrijver van het boek ‘Voetballend Ondernemen’, bleken                                           een bijzonder duo. unnamed

Zij verzorgden samen een combinatie van humor en inhoud, over dé overeenkomst tussen voetbal en het zakenleven.

Eric fluit in de Eredivisie en is jarenlang internationaal actief geweest met wedstrijden in de Champions Leaque.  .facebook_1449426854617Benno heeft een unieke en moderne managementfilosofie ontwikkeld: het SaS-model, waarbij hij een Stadion Als Spiegel gebruikt. .facebook_1449426938484Met hun no-nonsense humor, namen ze de 230 gasten mee in een presentatie vol met anekdotes over teambuilding, leiderschap en klantgerichtheid.

20151119_184654

.facebook_1449426867785

.facebook_1449426920487

.facebook_1449426801497

Na afloop had het team van Villa Ruimzicht en de Strandlodge een fantastische culinaire verrassing in petto. .facebook_1449427106980De gasten smulden van drie verschillende buffetten met Achterhoekse streekproducten. Om het netwerken op deze avond in stand te houden, werd er ook voor gekozen om rond te gaan met Achterhoekse Hotdogs en Wildburgers. Hierdoor hoefden de gasten niet continu te gaan lopen, en konden ze volop in gesprek blijven met collega ondernemers.

.facebook_1449426953856

20151119_212551

20151119_203313

20151119_230842

DELEN
Vorig artikelMet SWB bij FC Twente
Volgend artikelOok fluitend naar Drenthe
"Je klanten écht centraal stellen en je collega's serieus nemen is topsport, lijkt moeilijk maar met m'n SaS-model, een Stadion Als Spiegel, is het simpel en doeltreffend. Mijn visie over teambuilding en klantgerichtheid zitten in dit model. Door anders te denken en te handelen dan gebruikelijk zijn niet alleen mijn collega's en klanten van Food Connect Maaltijdservice (www.uwmaaltijd.nl) hierover enthousiast, ook extern blijkt het andere leidinggevenden en managementteams op een nieuw gewenst spoor te zetten.